So-net無料ブログ作成

月刊 静岡ヒロシ [DIARY]

nice!(0)  コメント(8) 

nice! 0

コメント 8

本人(笑

こちらでもネタにして頂けるとは思っておりませんでした(笑
だいぶ喜んで頂けたようで相当嬉しいです(笑
まああまり煽られると色々と困りますので程々にお願いします(笑


by 本人(笑 (2009-02-11 18:26) 

月刊加護亜衣

宣伝乙です(笑
月刊スネイクも発売しますか?お断りですか?(笑
by 月刊加護亜衣 (2009-02-12 01:15) 

snake

静岡ヒロシさん
ここ最近で一番笑わせて頂きました(笑
今回はこの辺りで止めておきましょう(笑
by snake (2009-02-16 10:20) 

snake

月刊加護亜依さん
私の…ですか(笑?
イケテル画像を準備しておきます(笑
by snake (2009-02-16 10:21) 

louis vuitton 財布

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You clearly know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?
louis vuitton 財布 http://www.vuitton-japan.com/
by louis vuitton 財布 (2013-09-06 06:10) 

サッカースパイク

Thanks for your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you could be a great author.I will always bookmark your blog and will eventually come back someday. I want to encourage one to continue your great writing, have a nice afternoon!
サッカースパイク http://www.vocearomanieionline.info/★サッカースパイク★-japan-1.html
by サッカースパイク (2013-09-06 14:12) 

ロンジン 時計 専門店

Hey! Do you know if they make any plugins to protect against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any recommendations?
ロンジン 時計 専門店 http://www.envia-business.net/longines-ロンジン-japan-60.html
by ロンジン 時計 専門店 (2013-09-14 12:33) 

サッカー スパイク ナイキ

The other day, while I was at work, my cousin stole my apple ipad and tested to see if it can survive a forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this is completely off topic but I had to share it with someone!
サッカー スパイク ナイキ http://www.soccer-onlines.com/サッカースパイク-japanese-44.html
by サッカー スパイク ナイキ (2013-10-17 06:06) 

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

メッセージを送る

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。

×

この広告は1年以上新しい記事の更新がないブログに表示されております。